Het is gebruikelijk dat u de coins vrijwel onmiddellijk in uw portemonnee ziet verschijnen, maar het kan voorkomen dat er een vertraging optreedt. De meest voorkomende redenen hiervoor zijn:

  1. U heeft uw eenmalige accountverificatie van e-mailadres, telefoonnummer en IBAN nog niet voltooid. U kunt dit alsnog doen via onze website. Mocht het niet lukken om uw orderpagina automatisch terug te vinden kunt u contact met ons opnemen en helpen wij u graag verder.
  2. Sommige online portemonnees vereisen 6 confirmations (bevestigingen) voordat de coins zichtbaar worden. Een confirmation betekent dat een transactie is geverifieerd door het netwerk en (bijna) niet meer ongedaan kan worden gemaakt (met elke bevestiging wordt het risico op het terugdraaien van de transactie kleiner).
  3. U bent in de cooling-down periode terechtgekomen. Zie hiervoor het artikel over de cooling-down periode.
  4. U heeft een bestelling geplaatst op naam van uw bedrijf. Wij zullen uw bedrijf handmatig moeten nazoeken bij de KvK om uw order goed te kunnen keuren. Dit doen wij op werkdagen tussen 10.00 uur en 18.00 uur.
  5. U heeft een bestelling gedaan en uw naam komt niet overeen met de naam van de rekeninghouder. Wij kunnen de order pas goedkeuren zodra wij kunnen verifiëren dat de rekeninghouder akkoord gaat met de bestelling.
  6. U heeft een onjuist coinadres opgegeven. Het is van belang dat u een coinadres opgeeft dat geschikt is voor het type coin dat u bij ons koopt. 

Did this answer your question?